Mijn leven gebeurtenis - Reisverslag uit Assen, Nederland van Luuc Wilde - WaarBenJij.nu Mijn leven gebeurtenis - Reisverslag uit Assen, Nederland van Luuc Wilde - WaarBenJij.nu

Mijn leven gebeurtenis

Door: Luuc de wilde

Blijf op de hoogte en volg Luuc

10 Maart 2015 | Nederland, Assen

2 jaar geleden deed ik mijn examen vmbo ik dacht dat ik het gehaald had maar dat bleek anders te zijn ik hoorde dat ik een herexamen moest doen op dat moment.

Ik had toen in die tijd een vriendin dus ik had het erg druk en ook ging ik voor 5 weken naar Afrika toe dus toen moest ik een derde herkansing aanvragen omdat ik in die periode in Afrika zat dus toen ik terug van Afrika was moest ik nog leren voor de herkansing.

Ik had uiteindelijk een 7.8 op economie gehaald dus ik was super opgelucht ik kon toen niet heel veel aandacht besteden aan me vriendin omdat ik het toen druk had daar baalde ik wel van

Ik was heel blij dat ik doorkon. naar het mbo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Assen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2015

een dillemma

10 Maart 2015

Mijn leven gebeurtenis

10 Maart 2015

Eerste stagedag
Luuc

Ik ben luuc de wilde woon in een plaatsje Drenthe in het noorden van het land. Ik loop stage bij anholt een verpleeghuis in assen. Ik ben verpleegkundige eerstejaars aan het drenthecollege

Actief sinds 09 Maart 2015
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 1795

Voorgaande reizen:

09 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: