een dillemma - Reisverslag uit Assen, Nederland van Luuc Wilde - WaarBenJij.nu een dillemma - Reisverslag uit Assen, Nederland van Luuc Wilde - WaarBenJij.nu

een dillemma

Door: luuc de Wilde

Blijf op de hoogte en volg Luuc

24 Maart 2015 | Nederland, Assen

Er is een bewoner bij ons op de afdeling die heel veel claimt, maar dat wist ik eerst nog niet dat hoorde ik achteraf pas van de andere verpleegkundige.

Ik was druk bezig met een meneer naar de toilet brengen totdat ik een stem hoorde van die zelfde meneer hij zij dat ik hem omhoog moest hijsen vanuit zijn rolstoel.

Maar ik maakte toen de keuze om dat niet te doen en ik bracht die andere meneer dus naar de wc toe en ging daarna pas hem helpen omdat dit dringender was.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Assen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2015

een dillemma

10 Maart 2015

Mijn leven gebeurtenis

10 Maart 2015

Eerste stagedag
Luuc

Ik ben luuc de wilde woon in een plaatsje Drenthe in het noorden van het land. Ik loop stage bij anholt een verpleeghuis in assen. Ik ben verpleegkundige eerstejaars aan het drenthecollege

Actief sinds 09 Maart 2015
Verslag gelezen: 998
Totaal aantal bezoekers 1798

Voorgaande reizen:

09 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: