Eerste stagedag - Reisverslag uit Assen, Nederland van Luuc Wilde - WaarBenJij.nu Eerste stagedag - Reisverslag uit Assen, Nederland van Luuc Wilde - WaarBenJij.nu

Eerste stagedag

Door: Luucdewilde

Blijf op de hoogte en volg Luuc

10 Maart 2015 | Nederland, Assen

We kregen eerst een rondleiding door het hele gebouw en daarbij lieten ze ons alle afdelingen zien het was erg leuk om te zien. We werden rondgeleid door rico en Jannie. Ik werd samen rondgeleid met een groep met mensen iedereen vondt het super leuk en we gingen daarna koffie drinken en het bespreken van de rondleiding. Daarna kregen we nog wen kleine rondleiding daar lieten ze ons de kelder zien met het magazijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Assen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2015

een dillemma

10 Maart 2015

Mijn leven gebeurtenis

10 Maart 2015

Eerste stagedag
Luuc

Ik ben luuc de wilde woon in een plaatsje Drenthe in het noorden van het land. Ik loop stage bij anholt een verpleeghuis in assen. Ik ben verpleegkundige eerstejaars aan het drenthecollege

Actief sinds 09 Maart 2015
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 1802

Voorgaande reizen:

09 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: